Hejhej!

Tjoo!
Idag har jag spelat CS rätt mycket :)
Jag har kört mot brorsan x)
Men, ni kan aldrig gissa vad vi åt till middag idag! :o
Vi åt potatisgratäng, oxfilé och KÄNGURU!!!!!! asså KÄNGURU!! :O du vet , såna där som skuttar runt och boxas i Australien!! xD
Fast, jag vågade inte smaka... x)
hehe
Men, jag har oturligt nog slarvat bort min skåpnyckel... så jag måste köpa en ny :S
Aja,
Igår hade pappa o jag inget att göra så, vi gick in på en hemsida som heter http://pandorama.avatarmovie.com
där kan men lägga in en bild på sig själv och göra sin egna avatar xD
Men , istället för att lägga in en bild på mig eller pappa , la vi in en bild på HoneyBack! x))Ni ska få se hur hans avatar blev ;P

Hehe, såhär blev hans avatar xD vi tog den här bilden:

Kommentarer
Postat av: josefin

hahaha! Css nörd :) åh, det blev ganska likt :o

2010-12-26 @ 18:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0