Jaja, jag vet x)

jag har inte skrivit på länge , men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om!
HEHE,  aja, har storstädat mitt akvarium , så nu är det faktiskt fint igen :p har lite bilder osm jag ska lägga in.
Men det tog typ fyra timmar att städa allt!
Först tog vi ut alla fiskar och la dem i mitt yngelakvarium, sen tömde vi ut allt vatten, och tog upp sanden, vi lyfte ut akvariet i köket och gjorde rent det,  sen ställde vi tillbax det och fyllde på mer lite ny sand, fyllde det med vatten igen, och satte ner dem nya växterna och stenarna.
Efter det var det bara att hälla i fiskarna igen x)
Fast vi tvättade ju filtret också :P
Jag ska nog köpa räkor igen :P
Fast, Ni får nog välja räkor, för jag vet inte vilka xD
Här kommer det bilder :


Vilken är finast ?
Jag skriver vad alla heter :

1.Black crystal räka

2.Red crystal räka

3.Amanoräka

4.Körsbärsräka

Kommentarer
Postat av: m'

2.Red crystal räka eller 3.Amanoräka ;)<3



2010-12-15 @ 21:50:37
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0