andra natten hos maliin

Heej ! :D
idag har jag o maliin inte gjort så mkt, vi har hoppat med stjärna som jag kanske redan har sagt,sen gick vi ut med henne ( i området ) sen åkte vi till Fighter som var jätteblöt av regnet ..
När vi kom hem planerade vi ett tårtrecept till fighter ( etfersom att på onsdag är det exakt ett år sen maliin fick fightis.
Nu e det snart dags att sova igen , jag stannar nämligen ännu en natt hos maliin :))
Vi ska sova i lekstugan igen ofc :]]
Men nu har vi ett "minielement" så knappast att det blir kallt inatt! x))
både jag o maliin bloggar,OCH SVETTAS xD.

Kommentarer
Postat av: m'

(y)<333333333

2010-07-25 @ 22:37:44
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0