heej :D

Man kan ju gissa var jag e just nu x) ( his maliin ofc )
Vi sitter i "Shtuga" och e inne på datorerna, Fast det e bara jag som bloggar x)) Maliin kollar barra runt lite.
Imorn e det den stora dagen för maliin och fighter :P och det ska bli kul att hjälpa till med tårtan :]
Men nu ska jag berätta om idag: när vi hade gått in i "Shtuga" efter vi hade ätit frukost spelade vi lite dator, efter det åkte vi hem till mig , för jag skulle städa hos gerbilerna x}
Sen hämtade maliins mamma oss och ci åkte till stallet.
Maliin skulle promenera med fighter idag , så jag fick gå brevid :) Han var jätteduktig :P
Sen åkte vi hem till maliin och åt middag , korvsås ( korvstroganoff ) x))

Det var typ allt ,, heejdå! :D

Kommentarer
Postat av: m'

:D:D

2010-07-29 @ 10:55:01
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0