Fredag! :))

Heej , idag ere fredag :)
Igår vill jag inte prata om ... För , du vet :'(
Men det känns ändå rätt skönt både för honom och för mig.
Eftersom det var ganska jobbigt när man skulle åka och sköta om honom ,, för han var ju lixom blind , hade variga ögon och hade hjärnblödning :'(
Man var lixom rädd att han hade blivit sämre och han mådde säkert inge bra dem sista dagarna .. men nu ere över ... :'( :')
Men jag ska iaf fixa fint på graven :) det ska vara ganska runda stena runt om och så ska det växa en fin maskros ( för att han gillade maskrosor ) mitt på graven och så ska det vara en fin sten som det står "kort är livet men kärleken är lång ) fast inte likadant för då snor jag det från blosen/bobbe x))
Och en gravsten ofc :')
Aja.. :')
Kommer aldrig glömma dig Nine :'(  Älskarej , för alltid :')

Kommentarer
Postat av: m'

rip nine <3

2010-06-13 @ 20:18:24
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0