Onsdag ...

Heej !
Idag har jag och alla andra åkt till barläst och fikat :) vi såg en rabbis (vildkanin) och vi satt på en brygga ...
Men mittemot bryggan ( i vattnet ) vare massor med måsar och gissa oom dem skrek! :S ;D
Aja ,, när vi skulle gå där ifrån hittade jag ett måsägg! :))
Fast det var inte helt ..
det var ett ganska stort hål i ,, äggvitan var kvar och den var rinnig ... :S
Det var säkert en annan mås som hade ätit upp innehållet ... :((

När vi var hemma igen kom det tre igelkottar som jag försökte mata med korv i handen ,, men dem gillade inte korv.. :S:P
Jag ska nog plocka lite mask idag .. x)
För det gillar dem iaf :)

Det var nog allt för idag :) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0