Söndag x)

Heej !
Idag kommer det en tjej och hälsar på ( vi kallar henne för ylime ):) jag har inte sett henne på länge,, (senaste gången var förra året) x))
Men min brorsas kompis skulle ju följa med oss till Gotland , men för att det inte skulle bli krångligt skulle han sova över här! :o Och det e ju såklart den kompisen som jag gillar MINST av alla hans kompisar .. :(
Aja , jag har iaf min kompis på Gotland som jag kan vara med :')

jag vet inte om jag kommer skriva nåt imorn eftersom jag e hos min farmor & farfar och jag e inte säker på om jag får låna datorn x) men jag hoppas det x))

Aja ,, ska dra nu :) sees Kanske imorn :')





önska mig lycka till ... ! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0