Autograf :D


Träffade på Tony Irving när Molin och jag var på spa på kryssningen
idag ;) Han skulle typ filma för " Förkväll " och Molin o jag gick fram o fråga om autograf x))
Skojigt, vi fick autograferna på våra tofflor som följde med i "spakittet" xP
Tog en bild som ni ser xd
Men nu e jag hemma och ser på Scrubs. kollade lite på förkväll men Tony kom aldrig
och TV4 var helt hackig så jag pallade inte se mer xd
Aja, kryssningen var megakul som jag hade väntat mig och jag vill gärna göra om det x)
Men det var allt.
Jag kommer vara lite med Juicen imorn innan ridnignen ;P

Heejdå! :D <3

Kommentarer
Postat av: m'

bra att du tyckte att det var kul :)



sv;

jaa, en riktig liten rymmare ;)<3

2010-11-03 @ 22:02:36
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0