Båtresan :P

Heej!
Jag tänkte att jag kunde berätta lite mer om båtresan som jag var med på med malin ( Molin ) :P
Det var såhär: Vi åkte till båten, sen gick vi på båten och letade efter våran A-hytt, När vi hittat hytten så åt vi middag ( pastasallad ) fast jag åt typ inget, ( vet ej vrf för det var inte äckligt iaf...)
 
Aja, sen gick malin o jag på en liten "upptäcksfärd" och kollade runt lite på båten :)
När vi kom tillbaka skulle vi göra oss iårdning för att sen ta en lite större "upptäcksfärd" när Malins mamma o pappa följde med också :P

Vi stannade på åttonde våningen för att det var nån show som vi kollade på.
Det var kul, för man kunde gå upp på värsta dansgolvet och dansa, men det var typ en liten tant och en gubbe som dansade, och den där tanten såg ut som en apa för att hon studsade runt på dansgolvet ist för att dansa typ, och gubben såg inte ut att hänga med xD
och så fanns det två tjejer som inte såg kloka ut överhuvetaget! dem dansade som om dem vore typ lesbiska :S ( fast dem skojade typ, annars hade det varit lite scary faktiskt )

Men, sen gick vi därifrån, och vi var tvungna att stanna lite för att det var karaoke och det lät HÄMSKT! xD men vi stannade inte så länge...
Efter karaoken gick vi till hytten igen och skulle sova. Jag sov hyfsat bra, fast jag vaknade när Malin skulle på toa xD ( fast då var det redan morgon ) och, det var ändå bra att jag vaknade för klockan var ändå snart åtta och då skulle vi ju gå upp, eftersom vi skulle till spat och var tvungna att äta frukost innan ;P

När vi kom till spat började malin o jag med en ganska liten bubbelpool, sen gick vi till en väldigt liten +8 graders pool vilket är nästan ISKALLT! malin o jag hoppade i med huvudena under vattnet och sen sprang vi till den stora bubbelpoolen där malins föräldrar satt, och det SVED i kroppen när man gick ner i det varma vattnet igen xP

Vi stannade lite i den stora poolen, innan vi gick till några stolar där man kunde vila lite.
Men vi hann inte vila så länge innan Malin säger: (eller skriker tyst )
-DÄR ÄR TONY IRVING! xD
Så vi småkutade ut till poolerna igen och skakade hand xD Sen fick vi autograf på tofflorna och sen gick han xD
Thihi! xP

Men när Malin o jag inte orkade bada längre gick vi till "omklädningsummet" och duschade, ock så gjorde vi nån rolig ansiktsmasksom var svart!
Den var skoj , fast vi fick tyvärr inga bilder.. :S

Sen åt vi lunch och sen åkte vi hem till stockholm.
:P Det var allt, Heejdå! :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0