Heej!

Nu är det fredag igen ... Fast mamma kommer inte hem så jag vet inte riktigt hur det blir, för jag vill vara här och äta kinamat men jag vet inte om det blir av.. :S
Vad ska jag göra..?
Pappa vill att jag ska komma hem till honom o städa, men jag vet inte hur jag ska ta mig dit, för jag pallar inte gå.
Jag kommer väl på nåt hoppas jag xD

Jag skulle lägga in lite bilder från resan, men jag har inte min överföringssladd till min kamera här så det blir lite svårt hehe xd.

Asså, jag har bara legat i sängen idag typ, jag var inne lite på datorn i morse, men jag gick o la mig igen o kollade på scrubs xd
Jag har slagit mitt rekord på Doodlejump också :D nu är det 87095 xD
Jag e ganska nöjd ;P
Aja, Det var allt för nu :) Heejdå! :o) ( om jag inte skriver lite senare. )
ByE bYe! :p <3


Kommentarer
Postat av: m'

sv;



hahah, ja! xD<3

2010-11-05 @ 21:08:37
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0