Tja! :D

Heej ! :D
Jag vet, jag vet.
Jag har inte skrivit på länge , men vad ska jag skriva om?
Det händer liksom inte så mkt här x)
Förra veckan sov jag hos Mikkis ( från måndagen till tisdagen, för att vi hade simning ) Och det gick ju mkt bätter än vad jag hade trott att det skulle gå :P
Pallar inte berätta om simningen , för det gick piss! xD
Men, sen på fredagen sov jag hos Aicila för att mamma o pappa vad borta , Det var ju skojigt ;) Nästa dag när jag hade sovit hos Aicila såg , Jag, Aicila, Iglos, Wilbur och Jenny. E PÅ bio ;))
HP 7 OFC! Den var ju bra, eller väldigt bra, eller jättebra, eller MEGA BRA! xD
aja, sen åkte jag hem till Aicila och hämtade mina saker, ( mamma hämtade mig sen )

Det var förra veckan, nu ska jag berätta om den här veckan :)
Igår ( måndag ) var ´jag med Juicen hemma hos mig :) sen åkte vi till Haninge C där jag köpte ett hus , som gerbilerna skulle få :) det var kokosnöt :-) Kan lägga in en bild sen, :)
efter det lämnade vi Juicen och åkte hem, sen var det inget mer :P

Idag skulle jag vara med Mikkis men hon fick inte tag i sin mamma så hon visste inte om det gick, o vi vågade inte chansa så vi bestämde oss för att vara en annan dag xd
men jag gick hem i STORMEN och när jag kom hem gosade jag med Minilamm ( Luddan )
som är ensamt, sen såg jag lite på TV, Spelade lite Ipod o nu sitter jag vid datorn ofc :P
Mer än så var det inte :)'
Ska väl lägga upp lite bilder antar jag :P
ByE sÅlÄnGe! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0