Tjenare! :))

Heej igen! ;P
Idag var jag med Juicen, vi gick hem i snöstormen idag igen , men vi stannade ofc på Shell och köpte lite gott! x))
Men när vi kommit hem ringde vi Blerurk ( min brorsa ).
Vi undrade hur man startade SC ( counterstrike ) för vi ville spela det, men hann använde redan sitt konto hos pappa så det skulle inte gå... :'(
Så vi hittade på måt annat, fast det var typ att spela på min Ipod och vara inne på datorn :S x)
jaja xD
Jag hade Sk*tont i huvudet förut, men jag tog en huvudvärkstablett och nu har det gått över xd
Men nåt annat har jag väl inte gjort! :P
Förutom, Juicen o jag tog en bild på oss , som vi gjorde om lite x))
Hehe! xD

det var inge mer ,, ByE!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0