Fredag. . . :P

Fredagar är kuliga :P
Slutar 14.20 och sen är det helg :)
Aja, som "näst sista" lektion hade vi stuga med vår bildlärare...
Men ingen hade nåt att göra eftersom vi är klara med allt vi kan jobba med...
Men dem som ville fick jobba med bild och det kanske låter konstigt men jag har alltid undrat hur man ritar rådjurshuvuden, så jag fick jobba med det :D
Det gick ganska bra tror jag :) Men inte jättebra iaf...
Nu väntar jag på att min brorsa ska komma hem, för vi ska äta på La Fleur för att mamma e på kryssning och pappa e på en fest typ...
Så vi blir ensamna, eller jag blir ensam för han kommer ha två kompisar med sig... :S
Men iaf, jag ska försöka ha en bra kväll. xD
Det var allt ! Heejdå och ha en trevlig helg om jag inte skriver under helg :) <33
ByE bYe!

Och förresten har jag lite bilder som jag ska lägga in senare idag, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0