Hejhej :)

Igår bowlade jag Maliin och Juicen :P
Jag fick strike på förta kastet xD
Jag e fett nöjd! :) om man tittar på hur det gick den senaste gången jag körde x))
Men efter vi hade bowlat skjutsade min pappa hem Juicen och Maliin sov över hos mig (:
Vi vaknade ca kl.09.35 och sen spelade vi MarioParty 8 på Wii.
Maliin vann x) Vi hann köra lite RockBand också .. :p
Maliins mamma skulle hämta oss senare för att Maliin skulle dressyr träna ( tror jag (x )
och jag fick titta på o ta lite bilder , men dem blev väldigt suddiga för jag använde ju ingen blixt xD
...
Jag tyckte det gick bra när Maliin red... ( jag filmade nämligen lite xD )
Efter träningen gick vi tbx till stallet och jag hade såååå ONT i mina fötter för att dem var så kalla, men jag får väl skylla mig själv ;P

Jag o min brorsa har kört RockBand lite o det gick bra, men nu är han på väg till sin kompis ( mitt i natten.. )
så jag e ensam hemma :/
Jag o pappa kommer se en film när han kommer tbx, hoppas jag iaf.. :o)
Det var allt tror jag, eller vänta! jag o Maliin har hoppat med gerbilerna också kom jag på! ;)
kommer komma bilder på det :P

Heejdå! (o:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0