x))

Heej, förra veckan lovade jag mig själv att jag skulle skriva på min blogg hela den här veckan..
Visst e jag bra på att hålla löften åt mig själv? x))
Aja, idag har jag varit i skolan som vanligt, och vi har varit på en liten "utflykt" till bergialska trädgården och kollat i växthus.
Låter inte så kul men det var faktiskt inte såå tråkigt.
det var coolast i ormbunksrummet, där vare fuktigt o fullt med mossa o ormbunkar ofc.
Det var också en liten damm med ånga precis ovanför vattenytan. Det var små guppys som simmade runt i vattnet också :p
Men nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar x)
Det blir friterat fläsk o ris :) ...Gott...
Jag tror vi ses imorn med.
Hej sålänge!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0