3 - 1 gerbil ;'( Hejdå Honey!♥♥♥♥

Hejsan...
Igår berättade jag ju om att Honey skulla avlivias.

Men vi hade inte fått en tid då..
Men sen sa dem att dem kunde göra det om vi kom så fort vi kunde... Och det gjorde vi.
Så alla gerbilerna fick följa med och säga hejdå till honom innan han somnade in ♥
Den 11/4 -2011♥
Men veterinären sa att han måsta ha haft väldigt ont, och att det var bäst för honom och det gjorde mig lite gladare iallafall.
Jag kommer lägga ut en aslång bildbomb på honom i mitt nästa inlägg.
Kommer alltid älska dig Honey!

Jag klarade inte av att gå i skolan hela dagen idag för jag kunde inte sluta gråta... Så jag gick hem på svenskalektionen.

Nu ska jag rabbla upp alla HoneyBacks smeknamn:
Honey
HoneyBlack
Bunbun
bunnies
Honeys
grädden
hunbun
bunny

Det var alla jag kom på för tillfället.

Hejdå...

//Jennbenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0