Är med Juicen

Hejsan! :D
Just nu är jag med Juicen.
När hon kom såg vi klart på Arn som vi hade börjat titta på förra gången vi var,
och när den var slut såg vi på:

Och den är ju sorglig, så vi bölade lite i slutet, men sånt händer  xP
Men Juicen ville att Ronnie (Miley Cyrus) skulle dö istället för hennes pappa...
(Juicen gillar inte Miley Cyrus så mycket xD HIHI)

JAJA, efter filmerna spelade vi css, men vi tröttnade typ direkt hehe...
Och nu sitter vi här vid min dator.
Juicen skär ut sina initialer på ett papper, och jag bloggar ju...


Det var allt.
Skriver mer sen //jennbenn


Kommentarer
Postat av: m'

sv;

okej! Kom på att jag inte kan vara på fredag. Ska ha tjejmiddag med några i klassen ;/ <3

2011-04-25 @ 15:37:10
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0