En till dag med Juicen

Hejsan igen! :)
Idag var jag ju med Juicen som jag sa i mitt förra inlägg.
Och vi har jobbat med dammen idag igen.
Fast idag har vi bara plockat bort all jord som har fastnat i springorna i berget och sen har vi spolat rent :)
Men det var inte heller nåt som man inte blir trött av... HIHI
Men jag tyckte det gick bra och det börjar faktiskt likna nåt nu.
Fast eftersom det är berg så går det inte att gräva så djupt, så jag tänkte att vi kunde ta den jorden som vi grävt upp och "höja" marken så att den skulle kunna bli lite djupare iallafall :P
Men pappa ville inte att jag skulle göra det utan att han var med...
Och då blev jag lite irriterad eftersom jag vill bli klar så fort som möjligt, men nu tycker jag att det kanske är bättre om han är med ändå.

Juicen åkte hem vid 4-tiden för att jag hade ridning (på skärtorsdagen!)
Btw, jag åt innan ridningen idag :)

Ridningen gick bra tror jag xP
Jag hade visseligen Globus,
Globus 2008 
Men vi red ut så det gjorde inte så mycket...
Plus att jag fick gå först hela tiden ;D

Men under uteritten såg vi tre stycken paddor ;))

Men när vi hade ridit klart rundan fanns det fortfarande lite tid kvar innan vi slutade, så vi fick rida lite på "utebanan" och där red vi runt på en volt i skritt, trav och galopp :)
Det var kuligt.


Efteråt, när jag skulle pyssla om honom fick jag hjälp för att han var tjurig och jag kände mig inte så säker... HIHI ;)


Och det var allt tror jag, pappa och jag såg lite på TV när vi kom hem... Men nu sover han nästan och det är inge kul då ;S

Hejhej!  :D

//jennbenn (paddbilden är tagen från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0