glömde skriva igår...

Hej x)
Jag glömde skriva vad jag gjorde igår...
Så jag gör det nu HIHI

Igår var jag med Juicen, vi jobbade med dammen hela dagen!
Snacka om JOBBIGT!

Först grävde vi ett hål för rododendrobusken eftersom vi skulle flytta den.
Och efter vi hade grävt hålet grävde vi upp busken.
Och DET var jobbigt! x)

När vi var klara med det tog vi en paus och drack läsk och åt godis :)
Och när vi var tillräckligt utvilade började vi gräva ut själva dammen.
Men det var ÄNNU JOBBIGARE!
För eftersom det var jordigt såg det inte ut som om vi kom nån vart... Och det kändes liksom som om det inte var nån idé att fortsätta...
Men vi gav inte upp :)

Vid 5-tiden skulle Juicen hem... Och då trodde vi att vi hade grävt klart.
Men när jag sa till pappa att jag ville fortsätta med den för att den skulel bli klar så snart som möjligt sa han:
-gräv djupare...

Då blev jag lite förvånad!
Så jag fortsatte lite senare på kvällen..
Men då gick skottkärran sönder -.-
Fast den går ju att laga men jag orkade inte m,er just då.

Och nu sitter jag och väntar på Juicen som igår.
För vi ska nämligen fortsätta med dammen :)

Och jag ska försöka laga skottkärran såklart.

//jennbenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0