HEJ HEJ IGEN! :D

hejsan igen. Nu kanske jag har tillräckligt med tålamod för att berätta om vad jag har gjort hitintills på Gotland :D Direkt när blerurk och jag kom fram väntade farfar på oss ;) Då åkte vi hem till farmor :) När vi kom fram fikade vi lite, och sen var jag såklart tvungen att ta en massa bilder :D Efter det åt vi middag. När vi hade ätit satte jag mig vid ytterdörren och kollade på bilderna jag hade tagit. Sen kom farmor och sa att vi skulle åka till bungenäs :) När vi kom fram fikade vi hemma hos min farmors syster. Sen gick vi in på militärområdet och kollade. Vi gick runt inne på militärområdet i en timma kanske... I slutet av promenaden såg jag en rabbis (vildkanin) som är vanliga på Gotland. Efter det åkte vi hem för jag var trött x) På bilturen hem såg jag en räv och en flygande svärm med kanadagäss :D Det var min första dag på Gotland (detta året) BTW, jag skriver på min minidator och den funkar fortfarande inte att blogga ordentligt på, så det är därför jag inte kan dela in texten i stycken. Hejdå, säs imörn :D <3 //Jenbenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0