Hejsan, tredje dagen

Hej igen! Jag skrev ännu ett längt inlägg igår om vad som hade hänt men det försvann också! :@ Och det försvann när jag skulle pulicera det.. :S Men jag kan försöka berätta om det igen. Först åkte vi till en loppis (som vi brukar göra när vi är på Gotland) Där hittade jag en prydnadsfågel som jag ville ha eftersom jag samlar på det ;D Efter det åkte vi till ett ställe som heter "Tjautet", det är en loppisbutik som alltid brukar ha massor med fina fåglar, och jag tror jag köpte nio stycken där :P Sen åkte vi till en annan loppisbutik som heter "Farbror Fynd". Farbror Fynd brukade vara en av mina och blerurks favorit butiker... Men nu har de börjat sälja sprillans nya möbler istället :( Och efersom vi inte hade ätit lunch var alla jättehungriga, så vi åt på Gutegrillen :) Och när vi hade ätit klart ville blerurk åka och kolla på spel på Rusta... Så vi gjorde det, och jag hittade faktiskt ett nytt jaktspel! :D Och jag gillar ju att fota djur, så vi åkte till ett ställe som heter Almedalen, för där finns det massor med fåglar som jag kan fota :D Jag fotade så mycket jag hann på alla änder, kajor, tärnor, duvor och fiskmåsar, Och bilder blev faktiskt asbra! :D Men dem kommer inte än eftersom jag inte har min vanliga dator... Men jag ska hem imorgonbitti så vi får se om dem kommer då :) Idag: Nu ska jag gå ner och äta frukost xd //Benjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0