pallar inte -.-

Hejsan, jag har inte pallat blogga på sista tiden som ni kanske märker.
För varje gång jag skriver ett nytt inlägg blir det likadant som det förra, för det händer liksom inget nytt...

I skolan idag hade vi håltimme istället för stuga, och alla som hade spanska fick sluta direkt efter lunch bara för att deras spanskalärare var sjuk! Så jag och Mikki fick ca 2 och en halv timmas rast innan den sista lektionen! Och vi hade inget att göra så vi gick till en liten park och gungade xD Och sen gick vi till shell och köpte varsin lakritspatron :D
Men när vi kom ut från shell började det spöregna och vi sprang tillbaka till skolan igen. HEHE
Det var skolan idag.

Luddan har fått mat av blerurk idag för jag var med Juicen hemma hos henne...
Hemma och Juicen såg vi för det mesta på skräckfilmstrailers på YT.

Honeys sår ser inte så mycker bättre ut, men något framsteg har det nog blivit... (hoppas jag! o;)

Just nu sitter jag och hungrar...
Det blir god mat, friterat fläsk med ris :D
Men jag sitter också och irriterar mig på min läpp som svider skitmycket utan anledning.. :s

JAJA, sånt ä livet..

Hej sålänge! :D♥

//benjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0