Ska rida :)

Hejsan, idag är det ju torsdag och jag ska rida som vanligt :)
Jag kanske kommer få Dingo, men jag är inte säker...
Vi ska hoppa idag, och jag hade honom förra gången när det var markarbete... Så jag tror att jag kommer få honom igen :)

Nu har jag precis ätit en macka till mellis.. Och skolan har varit helt okej.
Vi hade först mentorstid, slöjd och So... Efter det var det lunch och sen idrott, eng och Ma..
Fast det känns som om torsdagar är den längsta skoldagen...
HIHI

Fast nu ska jag göra mig klar inför ridningen.

HeJdÅ! :)

//bennbenn

Kommentarer
Postat av: m'

sv;

Okeey :'( :'(



Gäärna för mig !! :D <3

2011-04-15 @ 07:01:32
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0