skillnade mellan äggen

Hejhej!
Jag började fundera på Malins och min tradition att ta grodägg från ett träsk som torkar ut varje sommar, och sen blev jag lite osäker på om det är grod eller paddägg, för jag vet att någon av dem lägger äggen i en "tråd".
Men jag gick in på google och kollade, och det visar sig att det är paddor som lägger i en "tråd", så det är grodägg vi räddar :)

Det är snart dags att gå dit (till träsket)
Jag funderar på om jag ska köpa ett litet dammset som man kan ha ute i trädgården :)
Fast, det får ju inte vara jättedyrt... såklart :)

Men nu ska jag inte skriva mer, hejdå igen! :D
tusentals grodägg i en enda stor klunga.

//beny


Kommentarer
Postat av: m'

Ja fan, as nice!

sv;

jaapp och det gjorde det också :D

saknar dig med ♥

2011-04-09 @ 17:06:00
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0