sko igen

Hej igen! :D
När vi kom hem från alla affärer borjade jag med min nya scrapbook :P
Den ska handla om gerbilerna :) (såklart)

Men jag har inte skrivit ut några bilder på gerbilerna än så jag kunde typ inte göra så mycket xD

Iallafall, när jag var klar åt vi middag.
Det blev friterat fläsk med ris från pappas nya riskokare som är köpt på:

jag glömde berätta om det i mitt förra inlägg...
Men där köpte vi som sagt:

1 riskokare
1 stor blomkruka
4 desserter
2 paket med jättetjock pasta xd
2 paket med snacks (cheese balls och nåt annat som jag inte vet vad det är)
2 apelsin juicar med fruktkött :s

Och nu kommer jag inte på nåt mer x)

Ömm jag har inte gjort nåt mer som jag kan komma på just nu iallafall...
Jag har inte åkt förbi några djur som jag har sett HEHEHEHEHE

Hej sålänge... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0