Sorry...

Hejsan, sorry för att jag inte skrev nåt igår, men jag hade fullt upp faktiskt.

Igår morse gick jag upp vid 5-tiden eftersom jag skulle åka hem från Gotland.
Och på båten hade jag inget internet, och dessutom mådde jag så illa så att jag försökte sova så mycket det gick.

När jag kom hem skulle jag städa åt gerbilerna och sen skulle jag packa upp allting o.s.v.
Och när det var klart började jag tänka på dammduken som jag skulle köpa förut (men dem hade inte kommit än)
Och jag måste ju bestämma en plats väldigt snart.
Men så kollar jag ut och det ända jag ser är en igenvuxen rabatt, så jag bestämde mig för att rensa rabatten.

Efter ca 2 ½ Var jag klar med en fjärdedel av hela rabatten!
Så jag orkade inte mer...
Och istället för att fortsätta började jag fundera på om jag skulle göra en egen liten rabbat :D
Och det gjorde jag :)
Fast som sagt blev den ju inte stor HIHI.

Men det var bra jobbigt!
Jag tror jag höll på där ute mellan 3 och 4 timmar!
Så när jag kom in igen hade jag ont i ryggen...
Och sen kom pappa hem och då betsämde jag mig för att plantera tagetes i rabatten :P
Fast jag vet inte om det kommer bli nåt för jag planterade dem alldeles för tidigt xd

JAJA

Och nu sitter jag och dricker påskmust och äter sockerkaka x)
Jag vet, väldigt nyttig frukost

För en stund sen gosade jag med Schwartz :)
Och så gick jag upp och till blerurk coh försökte väcka honom...
Han brukar vakna om man lägger Svarten på hans ansikte.


Men nu har jag inget att göra, jag konstaterade för en stund sen att mina pumpaplantor redan har fått blomknoppar om ni tycker det är intressant (vilket jag inte tror xP)

ähh....
ömm...

Hejdå xd
Båda mina räkor har lagt sina ägg..HIHI xD
//Jennbenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0