SOVDAGS

God kväll alla mina läsare!
Jag vet att jag inte har uppdaterat så bra idag, men jag kände helt enkelt inte för't ;)
Och nu är klockan så mycket att jag ska sova (jag är trött, HIHI)
Men jag tänkte ändå berätta vad jag har gjort idag.

Vi hade nån "Worlds childrens prize grej" idag, och det var (enligt mig) ganska intressant.
Det kom barn från olika länder som har haft det såligt, vissa hade blivit sålda till olika personer och vissa var föräldralösa o.s.v.

Som sista-lektion skulle vi ha språk...
Men våran tysklärare  skulle också se på den där "worlds childrens prize grejen" så vi fick håltimme och fick därmed sluta 13.40 :D

Efter skolan gick jag direkt hem.
När jag kom hem chattade jag med Aicila och MIkki för vi skulle göra No-läxan...
Och snacka om att det gick i slow-motion!
Det tog typ tio minuter att bara göra en fråga!! (det var repetition inför provet som vi ska ha på onsdag)
Och det var 37 st!
Men vi hade redan gjort till 27 eller nåt, så det var inte jättejobbigt x)

Men iallafall, vi hoppade över vissa frågor bara för att vi inte vilket svar som var rätt, eller så hittade vi det inte helt enkelt :/

Till middag åt jag kinamat ;) *gott*.

Och sen fortsatte vi med läxan, men vi kom inte på nåt mer -.-

Och vid halv åtta börjar postkodmiljonären som vi brukar kolla på xP
Så då avslutade jag och gick till TV:n.

Vi såg på Postkodmiljonären (som jag redan har sagt)
Så ska det låta & crimminal minds :)

Och nu sitter jag här och ska precis gå o sova.

Go' natt! :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0