Varit med Juicen x)

Hejhej igen! ;)
Juicen och jag gick ut efter mitt förra inlägg och då gungade vi.
Men jag ville kasta sko i en hink
Och Juicen ville gå in igen och se HP 7 istället...
Så vi bestämde såhär:
När nån hade träffat med en sko i hinken skulle vi gå in och se på filmen, men Juicen gav upp efter en stund så hon gungade bara för skojs skull medans jag kämpade med att få i skon -.-
Och tillslut lyckades jag! :P

Så Juicen och jag gick in och såg på filmen, men vi hann inte se så långt innan Jucien skulle hem...
Och då skulle jag äta middag.

Efter middagen gungade jag lite till och sen gick jag in.
Och nu väntar jag på att blerurk ska komma ner så vi kan gå ut och:

studsa studsmatta :D



HEJDÅ! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0