Vattendroppar

Jag gillar att fota när saker rör på sig, t.ex. när en fågel flyger, eller en vattendroppe faller :D
Men eftersom det är lite svårt att fota med blixt genom ett fönster så fotade jag bara vattendroppar idag :)
dem är ganska fina faktiskt ;)




Jag tog två stycken utomhus också:


Sådär, det var alla bilder som jag har tagit idag (som var bra)

Idag har jag:

matat Honey (gick bra)

gosat med Schwartzwald (gick sådär)

försökt fota fåglar utomhus (gick dåligt)

fotat vattendroppar (gick bra)

ätit nudlar (gick sådär)

sett på 2 and a half men (gick bra)

somnat medans jag såg på 2 and a half men (?)

vaknat med ett blåmärke under mitt vänstra ögonbryn xD

H E H E

Det var min dag änsålänge ;)

hejdå ♥

//Jennbenn

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jätte fina bilder :D <33

2011-04-01 @ 16:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0