Aicila och Mikkis - Försenat inlägg

Hejhej!

Efter skolan idag var jag med mikkis och Aicila, vi var först hemma hos Mikkis, sen cyklade vi till Aicila.
Hos mikkis pratade vi mest, men vi gosade också med Totte, Mikkis dvärghamster.

Hos Aicila gosade jag med Simba, hennes Kanin. Jag gosade säkert i 45 minuter tror jag, och han bara satt i mitt knä och var så snäll ;)

Men sen pysslade vi lite och jag hjälpte Aicilas och Ida-gloss med deras blogg.

Fast vid halv 6 var jag tvungen att cykla hem.. Och när jag kom hem, efter att ha cyklat en enorm omväg, åt jag middag och nu sitter jag ocks skypar med mina kompisar ;)


Btw, precis som jag skrivit som överskrift, är detta inlägg försenat. Jag vet inte varför.. Men det gick tydligen inte att publicera :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0