Bergön dag 1

Hejhej!!

Idag kom jag tillbaks från Bergön.
Malin och jag har haft det väldigt kuligt under denna vecka ;)

Jag tänkte berätta om lite saker och händelser som vi har gjort nu, men dagarna smälte ihop lite.. Så jag kanske berättar liiite fel.. hehe xd

Jaja, dag 1 när vi kom fram efter bussresan på typ 3 timmar, hämtade Malins farmor och farfar oss. Sen åt vi varsin mjukglass. :)

När vi kommit fram på själva Bergön fångade vi lite stickubuddar..

                                            Bilder på stickybuddarna:

Jag tänker sprida ut olika händelser överallt dem kommande dagarna, för jag vill inte göra ett sånt där "jättelångt inlägg".. Men jag kan berätta om dag två här också ;)


Dag 2:
Jag tror vi "plockade" stickybud i en hink på morgonen,  Men det var ju inte så intressant..
Men jag tror att det var då vi såg att det var några mus-liknande gnagare springa runt mellan och under huset x)
                                              Här kommer bilder:



Jag vet inte var det var för gnagare, för det liknade hamstrar med lite för långa svansar,
men jag gick in på google och kollade och det resultates som var mest likt var "gråsiding".. Men jag är lite kritisk.. För det enda som är likt är formen.


Imorn får ni fler händelser om vad Malin och jag har gjort på Bergön. Ha det bra, skriver mer imorn :)

Hejdå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0