Blandat ihop dagarna, och dag 6

heej..
Ni kanske tycker att det blev lite rörigt med alla dagarna på Bergön.. Men som jag sagt tidigare smälte dagarna ihop lite.. Och jag har säkert skrivit saker på fel dagar.. Men jag hoppas det inte gör nåt xd

Men nu ska jag berätta om dag 6, det var då Stjärna och Malins föräldrar kom till Bergön.


Stjärna åker båt ;)

Vi åkte till en liten, stenig ö samma dag som dem kom och plockade runda stenar som vi skulle måla på ;)
Vi hade varit på ön två gånger innan Malins föräldrar kom, men vi kände att vi behövde ännu mer stenar xd

på kvällen åkte vi till ett fiskeställe (med båt) Och där fick Malins pappa en gädda, men den släppte innan vi fick upp den :/

det var den dagen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0