Ensam hemma, igen

Hejhej!

Idag vaknade jag i TV-rummet, jag somnade tydligen där och sov hela natten xD
Pappa skulle hjälpa nån kompis idag, så han åkte väg innan jag vaknat...

Jag ringde mamma för en stund sen, hon var påväg till sin bror tror jag. Jag kommer inte riktigt ihåg vad hon sa.
Men jag frågade iallfall om vi kunde åka och köpa nya ridsaker eftersom nästa ridtermin börjar på torsdag nästa vecka. Men mamma var upptagen, men hon skulle ringa imorn, förmiddag, för att se vad jag höll på med då. x)

Jag tänkte visa bilderna på gerbilerna i mitt nästa inlägg, om nån undrar.
Men ni får en gammal bild på gerbilerna nu:


Om ni undrar så är det Svarten, Lillen och Honey.
Fast Honey ligger liksom ihoptryckt mellan Svarten och Lillen ;)♥
Men det ser lite roligt ut med Svartens huvud och Lillens svans x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0