God natt

Hejsan!

Ikväll blev det vääldigt sen middag. Fast det ska jag berätta om sen.
Jag cyklade hem direkt efter skolan, och sen har jag bara skypat. Jag skypade först med Alicia, och sen joinade Antons lilla syster Malin i vårat samtal, sen blev det Ida och mikkis, och sen kom Anton.. ;)
Fast alla var ju typ tvugna att gå efter en stund så Mikkis, jag, Anton och hans syrra var bara kvar...
Men sen loggade Malin ut, och vi andra pratade ett bra tag till xD

Alltid kul :) Speciellt när man inte har nåt annat att göra.. x)

Jaja, men pappa och jag åkte och handlade direkt efter hans jobb, men han kom hem jättesent, så när vi handlat var klockan typ 9.Och då åt vi middag ... xD

Jaja, det var min dag.
 


Svalorna på Bergön ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0