Hemma igen!

Hejhej!

I förrgår kväll var jag på en "grillgrej" med pappa hos hans kompisar, och då kom  jag inte hem förän vid 00.. Så jag tänkte att jag skulle blogga dagen efter istället.. Men på morgonen undrade mikkis om jag ville vara med henne.. Och det ville jag, så jag hann bara packa en övernattningsväska och sen gick jag och mötte mikkis x)

Jag tog med mig kameran till "grillgrejen" och tog dessa bilder (på djur såklart):









Hemma hos mikkis gjorde vi inte så mycket.
Först gick vi ut i skogen och pratade, sen gjorde vi tvålar xd Och sen såg vi på film ;)
Här kommer en bild som jag tog när jag mötte mikkis (påväg hem till henne).



Dag två:

Vi vaknade vid 9, då gick vi upp och såg på Tv, sen ritade vi, och gjorde gröt. Vi gjorde faktiskt äppelgröt x)
Jag tyckte inte om det sådär jättemycket.. H E H E

Men sen kom mamma och hämtade mig, och vi åkte till pappa och jag bytte om till ridkläder, för det är ju ridning idag :D

Ridnigen kommer i ett annat inlägg ;)


Det var allt, hejdå ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0