Juste, bloggen!

Hejsan!

Idag har jag desvärre inte bloggat någonting, men det var faktiskt för att jag glömde bort att jag hade bloggen xD
Jag skulle ha bloggat imorse, men jag orkade inte...

Men idag har jag ju gått i skolan, som vanligt.. Men den var inte särkillt speciell.
Efter skolan cyklade jag till juicen ;) Där såg vi lite på Herbie.. Och hon hade varit jättesnäll och gjort "mat" till mig när jag kom ;)♥

Men jag cyklade hem vid halv 6, och då åt jag middag, sen skypade jag med Alicia, Juicen, Anton, Mikkis och lite av hennes familj x), Liite med Antons lilla syster.. Det var nog alla ;)
Det var lika kuligt som alltid x)

Jaja, det är inte så mycket mer som har hänt. Men dagen har vart kuul :D


Spindel i närbild, gammal bild.

Skriver inget mer ikväll, förutom om jag får svårt att sova, med det hopaps jag inte ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0