Kväll..

Hejsan :)

idag har jag inte alls gjort mycket.
Jag har för det mesta suttit och degat inne på mitt rum samtidigt som jag har kollat på "Being Erica" ;)

Men jag har gosat med gerbilerna, och sen har jag vari ute och rensat dammen lite..
Och för att rensa dammen var jag tvungen att använda håven, och för att håven skulle funka så var jag tvungen att laga den xd Så jag satt i en halvtimme eller nåt och sydde ihop den..
Jag har också målat lite.. På paper, inte på sten..
Och för några minuter sen ritade jag en katt :) Jag blev absolut inte nöjd, men jag blev inte riktigt "onöjd" heller xD

Det var min dag ;) Pappa och jag skulle se på film ikväll, men nu har han två kompisar här och dem pratar typ om mc-grejor, (han ska ju ta mc-kort..) Men jag vet inte om dem kommer åka hem snart.. Om inte så vill iallfall inte jag se på film :/


Dammen, innan jag och juicen grävt ur den :P


Kommentarer
Postat av: m'

sv;

tack ! :)

2011-08-20 @ 10:17:10
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0