Min migrän-dag

Hejhej!

Idag har jag haft migrän, och jag var tvungen att gå hem från skolan :(

Men när jag kom hem la jag mig i sängen och vilade direkt.. Jag somnade i kanske 40 minuter, men sen vaknade jag och mådde förj*vligt.. ;(
Då vilade jag i kanske 2 timmar till. Mamma kom hem vid halv 5, för jag skulle ju på ridning idag, men det blev ju lite ändrade planer..

Men vid kl.18. blev det middag, och efter maten satte jag mig i sängen igen och skypade med mikkis, fast nu ska jag åka och handla matsäck till imorn. Vi ska nämligen till det moderna muséet i Stockholm med skolan x)


Bild på Skrållan, en häst på ridskolan som min kompis Malin har fotat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0