Ny header

 

Hejhej!

Nu har jag gjort en till header, men denna gången blev jag iallafall lite nöjd, men inte 100%. xd
Jag gjorde 2st "headrar" innan jag gjorde den här..

Det var bara det jag skulle säga, jag skulle ha kunnat visa en av dem två headrarna som jag inte gillade så mycket, men jag kan inte hitta dem xd



Ikväll ska jag till Jucien, vi ska ha filmkväll och jag ska sova över hos henne ;)
Jag har absolut ingen aning om vad vi ska se för film(er)..

Och jag har inte så mycket mer att skriva.


Om ni undrar varför jag valde denna bild är det för att
det är regn i bakgrunden, och det har regnat rätt mycket idag xD







Kommentarer
Postat av: m'

snyggish !

2011-08-09 @ 18:47:15
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0