Nystädat

Heej!

Idag vaknade jag vid nio, och då kom mamma hem från jobbet, tror jag.. (Om nån undrar så jobbar min mamma hemma ibland och idag skulle hon säkert bara till jobbet för att kolla läget xd)

Jaja, jag satte mig vid datorn och försökte göra ännu en ny header... Men resultatet blev nästan detsamma som den förra.. :/


Jag åt frukost, sen åt jag lunch, och efter det fick jag skjuts till pappa av mamma..
För jag ville nämligen städa gerbilernas rörsystem :D

Blerurk hjälpte till, han bestämde hur det nya rörsystemet skulle se ut, och såhär blev resultatet:


Hehe, när vi släppte in gerbilerna i buren igen var dem lite rädda
för dem nya gångarna, men nu verkar dem gilla dem ;)



Kommentarer
Postat av: m'

coolt det blev :d

2011-08-09 @ 16:54:48
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0