ridningen

Hejhej!

Nu kommer inlägget om ridningen som jag sa att jag skulle göra ;)

                                                         Jag fick Lady:


(Bild från deras hemsida)
Lady är ganska tjurig i stallet, men bra att rida ;)

Idag skrittade vi ut eftersom det är första "lektionsveckan" den här terminen, och hästarna behöver bli "igångsatta".
Själv tycker jag att det gick ganska bra, men eftersom min ridlärare också red kunde hon ju inte kolla på vad jag gjorde hela tiden och säga om jag gjorde rätt eller fel xd

Efter jag var klar i stallet åkte mamma och jag till Mc. Donsald´s och jag fick lite mat innan jag sedan blev hemskjutsad till pappa ;)

Hejdå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0