Ritat

Hejsan!

Ikväll var jag som sagt med juicen. Vi såg på först på Tv, där uppe... Sen gick vi ner och såg på Tv, och så höll vi på med våra datorer, för juicen hade med sig sin till oss ;)

Men juicen skulle hem vid 10.30.. Men innan hon gick hann jag precis börja på en teckning.
Efter juicen hade gått gjorde jag mig klar och fortsatte rita. Nu är bilden klar, och det ska föreställa en krokodil ;)
Jag har aldrig ritat en krokodil förut, men jag blev ändå rätt nöjd :D

Men nu ska jag inte skriva nåt mer, jag ska nog skypa lite innan jag sover, men man vet aldrig ;)
Ha det bra och...



Fast jag kanske skriver ett till inlägg om jag får svårt att sova..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0