Saknar Nine

Hejsan ;)

Idag har jag och mamma åkt till Skutan igen, för det skulle öppna den 1/8 .. Men det var tydligen ridläger och massa annat, så alla hästar var upptagna! :(

Skutan öppnar igen den 22/8, och då ska vi dit..

Jaja, resten av dagen har jag varit lite deppig för jag saknar Nine så himla mycket :(
Och jag har kollat runt på blocket efter kaninungar till salu, jag hittade en annons med ungar som var jättesöta, jag vet inte om jag får kopiera bilden som var i annonsen.. Och jag vill inte chansa på om jag får.
Men kaninen jag vill ha liknar Nine rätt mycket, den är svart och har en vit prick på nosen ;)
Jättesöt!

Jag försöker få pappa att ge med sig, men han säger bara: Kanin kan vi diskutera när vi inte har några gerbiler längre. :(

Det var min roliga dag. Ni som inte har sett min Nine får en bild nu:

Jag älskar honom jättemycket! R.I.P Nine♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0