Shoppat :D

Hejhej!

Idag, vid 12-tiden, ringde mamma till mig och frågade om jag vill åka och handla nya ridsaker på Lillhästen i Stav, och eftersom nästan alla mina ridsaker har blivit för små vill jag ju såklart följa med :))
Jag köpte :

Ett par nya ridstövlar

Ett par nya ridbyxor

En vinterjacka

Men sen kom jag på att jag behövde en fleace, men det fanns ingen som jag gillade, så mamma och jag åkte till Haninge C för att kolla på Stadium.

Fast det fanns ingen där, men jag fick iallfall tag i en bikini :)

Men sen gick vi in på Lindex och kollade, där hittade jag inte heller nån fleace... men jag hittade en skinnjacka som vi köpte.

Och den sista affären var Cubus.
Där köpte jag två likadana munkjackor (en fick bli en ridtröja), en tröja och några strumpor ;)

Sen gick mamma och jag till mc. Donalds och åt.
Och efter det fick jag skjuts till pappa igen ;)



När jag kom hem (för en stund sen) så jag, från mitt fönster, att det var en skata som badade i dammen :)

Jag fick två bilder, dem blev inte så bra, men alltid är det nåt:






Kommentarer
Postat av: m'

visa bilder på ridsakerna :D

2011-08-15 @ 20:26:11
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0