Ska vara hundvakt med Juicen

Heej!

Idag har jag tömt hela dammen ;)
Men det visade sig att på ett liitet ställe i botten hade inte betongen fått bränna klart.. Så det var helt kladdigt :o
Och det är därför dammen för så grummligt vatten, men jag försökte få bort så mycket som möjligt.. Och nu är vattnet klart, men det är fortfarande guldbrunt p.g.a. att vattnet för det mesta kommer från berget och har mycket mineraler i sig.. Vilket gör att det får en annan färg. xD

Men jag har också kollat på två filmer. Jurassic Park 1 och 2 :)

Just nu väntar jag på middag, för efter maten ska jag få skjuts av pappa till Juicen, för vi ska vara "hundvakter" ;)
Jag är nog lite sen, för hunden kom för ett tag sen xD
Men.. hehe xd


Jag har också städat åt gerbilerna, och dem blev överlyckliga som vanligt :)

Hejdå! Bloggar mer ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0