Skolan


Hejsan!
Idag var vi i Aplby med skolan, fast bara i ca en timma. Men man skulle ta sig dit själv, men jag fick skjuts av mikaelas mamma (med mikaela) Tack ;)

Men där i Alby skulle man göra nån konstig frågesport.. Eller typ en tipspromenad xd
Och när man var klar med den skulle man fånga in ett djur, t.ex. en insekt..
Djuret skulle man sen ta med sig till skolan och undersöka..

Men vi tog med vårat djur (en lindmätarlarv) till skolan, sen var det lunchrast, och då gick jag, Aicila, och mikaela till Anton. Det var första gången vi var hemma hos honom, och han har ju fett lyxigt hus! xD Haha ;)

Men när rasten var slut skulle man börja undersöka djuret.. Men tyvärr fick jag ett akut migränanfall och kunde inte jobba för att jag knappt såg nåt :o Och jag var tvungen att gå hem när det bara var en halvtimme kvar av skoldagen, för huvudvärken blev bara värre och värre :(

Det var min skoldag, den var bra ända tills slutet. x)
Men jag mår bra nu iallfall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0