Skolan

 

 

 Hejsan! ;)

Idag var vi på någon slags fotovandring med skolan, fast vi avslutade dagen med att gå på "Det moderna muséet i Stockholm" x)

Men fotovandringen innebar att man fick ett litet häfte med en karta och några bilder, ochs en skulle man se på kartan vilken väg man skulle gå, och sen skulle man hitta alla bilderna som var i häftet.. Och för att lärarna skulle veta att man verkligen hittat sakerna på bilderna skulle man fota dem, och därför hade jag med mig kameran ;)

Men jag hann inte fota så mycket saker inna kameran dog.. Men jag hann iallafall fota några fåglar som vi gick förbi :)

Tyvärr glömde jag överföringsladden hemma hos pappa, så bilderna kommer inte förän på söndag. H E H E . . .
Men det var typ bara två bilder som jag tog.. Så det är inte direkt nåt att hurra för om man säger så ;)

Ni får en bild på en annan fågel nu istället:


Fiskmås som jag fotade med min digitalkamera när jag var på
Mallorca med pappa och blerurk förra året ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0