Städat hos gerro

HeJsAn!

I mitt förra inlägg nämnde jag ju att jag hade handlat till gerbilerna.
Och nu tänkte jag berätta om när jag städat åt dem (igen).

Idag bytte jag ut all sand i sandburen till spån, så nu kallas buren för spånburen istället för sanburen xD
Jag vet, jätteintresant..
Men när jag städat klart kom Svarten ut och undersökte, och sen kom Lillen.
Och dem tyckte det var jättekuligt med spån, dem var i buren i typ 2 timmar innan dem tröttnade.. Så jag tror iallafall det var roligt ;)

Jag satt en stund och kollade på gerbilerna när dem sprang runt, men sen kom jag på att mamma skulle hämta mig vid 5-halv 6 så jag skyndade mig att packa allting, och sen kom mamma och vi åkte..
Och nu sitter jag inne på mitt rum efter att precis ha ätit middag.


Denna bild tog jag idag, innan jag städade åt dem. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0