Surprise bag

Hejhej!

Nu har mamma och jag handlat i Haninge C.
Jag letade först efter en ny skolväska, men jag hittade inget som jag gillade så jag började leta efter ett nytt pennskrin istället. ;)

Jag och mamma gick in på bokhandeln och letade. Jag hittade bara ett som jag gillade, och det är tyvärr likadant som Idas, förutom att mitt är svart och hennes är turkost..

När jag var klar i bokhandeln sänge vi förbi Glitter och jag köpte en surprise bag.
Jag öppnade påsen i bilen påvägen hem. Men jag hade inga stora förväntningar eftersom jag har kompisar som har fått sämst saker i sina surprise bags.. xd

Jag fick iallfall två saker som jag gillade, ett litet mobilsmycke format som Sverige, och ett halsband med bokstaven "U" på. Tyvärr kommer jag inte på nån jag känner som börjar på bokstaven U, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den xD

Jaja, på skylten inne på Glitter stod det att en Surprise bag kunde innehålla saker upp till 500:-
Men jag räknade ut hemma att allt jag fick var värt 677kr :D
Nästan 200:- för mycket, men det gör inte mig nåt :)


Älg på Skansen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0