Igår - Malin, Idag - Malin

Heej!

Igår var jag med Malin på något luciagrejs på vendelsöridskola. Jag tog med mig kameran men fck absolut inga fina bilder. Så dem visar jag inte upp.

Efter det åkte åkte vi till stallet och gjorde iordning Fighter för en kort ridtur:



Sen gick vi till ridhuset och red lite, jag fick också rida, och det var kul, men jag tappade mobilen. Malin såg att jag tappade den, och då tog hon ju självklart upp den. Men det var inte lika kul tills vi kom hem. VART ÄR IPODEN!? Och Malin har kollat på schemat till ridhuset, och det visar sig att de ska harva på morgonen! ;(
Hoppas det finns nåt kvar av den...

När vi kom hem lekte vi lite med Stjärna efterosm det snöade så mycket:






  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0